Εγγύηση - Επιστροφές


Σε περίπτωση πώλησης ενός προϊόντος μέσω διαδικτύου ή με άλλο τρόπο επικοινωνίας εξ αποστάσεως (μέσω τηλεφώνου, ταχυδρομείου) ή εκτός καταστήματος , ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν ή να ακυρώσει την υπηρεσία εντός 14 ημερών . Το διάστημα αυτό συνήθως ονομάζεται περίοδος αναμονής ή προθεσμία υπαναχώρησης. Ο καταναλωτής δεν υποχρεούται να αιτιολογήσει την απόφασή του.

Η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για όλες τις αγορές. Μερικές από τις εξαιρέσεις είναι οι εξής:

Προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.

Προϊόντα που αγοράστηκαν από ιδιώτη και όχι από επιχείρηση/έμπορο.

  


Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει επίσης ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία.


Υποχρεώσεις μετά την πώληση/ ελαττωματικά προϊόντα.
Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, ή αν δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, και εφόσον εξακολουθεί να ισχύει η νόμιμη εγγύηση, η εγγύηση έχει ισχύ.


Πότε μπορείτε να αξιώσετε επανόρθωση;

Μπορείτε να ζητήσετε επανόρθωση βάσει της νόμιμης εγγύησης που προβλέπει η νομοθεσία της ΕΕ, αν ένα προϊόν:

δεν αντιστοιχεί στην περιγραφή του προϊόντος.
Έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από το μοντέλο της διαφήμισης ή από αυτό που σας δείξαμε
είναι ακατάλληλο για τον επιδιωκόμενο σκοπό- είτε για τον οποίο χρησιμοποιούνται γενικά τα προϊόντα αυτού του τύπου,
δεν έχει την ποιότητα και τις επιδόσεις που έχουν κανονικά τα προϊόντα αυτού του τύπου.
Αν ενημερωθείτε ότι το προϊόν που πρόκειται να πωλήσετε έχει ορισμένα προβλήματα ως προς την ποιότητά του δεν μπορείτε να αξιώσετε επανόρθωση όσον αφορά τα συγκεκριμένα ελαττώματα.

Τι μπορεί να αξιώσετε
Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε ένα από τα ακόλουθα χωρίς καμία επιβάρυνση (έξοδα αποστολής, εργατικά, υλικά κ.λ.π.):

 - επιδιόρθωση του προϊόντος

 - αντικατάσταση του προϊόντος

 - μείωση της τιμής

 

Μεταφορικά επιστροφών

 

Τα μεταφορικά τών επιστροφών δέν χρεώνονται μόνο στήν περίπτωση που ευθύνεται το κατάστημα ή το προιόν,σε κάθε άλλη περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σε περίπτωση πώλησης με τιμολόγιο αγοράς θα πρέπει να υπάρχει το ανάλογο παραστατικό π.χ δελτίο αποστολής  γιά την επιστροφή του προιόντος.


Πώς να ακυρώσετε μια αγορά

Θα πρέπει να ενημερώσετε τον έμπορο ότι θέλετε να ακυρώσετε την αγορά σας. Δεν αρκεί να επιστρέψετε απλώς τα προϊόντα. Ο έμπορος οφείλει να σας προμηθεύσει ένα τυποποιημένο έντυπο υπαναχώρησης με το οποίο μπορείτε να τον ενημερώσετε για την απόφασή σας, χωρίς ωστόσο να υποχρεούστε να το χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε να ενημερώσετε τον έμπορο συγχρόνως με την επιστροφή των προϊόντων, π.χ., με την προσθήκη μιας γραπτής δήλωσης στα προϊόντα που επιστρέφετε ταχυδρομικώς, με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος ή με τη συμπλήρωση ηλεκτρονικού εντύπου επιστροφών στον ιστότοπο του εμπόρου.

Πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερών αφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο.

Ορισμένοι έμποροι μπορεί να μην σας χρεώσουν για την επιστροφή των προϊόντων. Ωστόσο, είναι υποχρεωμένοι να σας ενημερώσουν εκ των προτέρων (πριν από την παραγγελία σας) αν θα πρέπει να πληρώσετε σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας. Εάν δεν σας ενημερώσει ότι πρέπει να πληρώσετε για την επιστροφή, ο έμπορος πρέπει να καλύψει το σχετικό κόστος. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε προηγουμένως ενημερωθεί.


Για ογκώδη προϊόντα (όπως μεγάλα οικιακά προϊόντα), ο έμπορος οφείλει να σας δώσει τουλάχιστον μια εκτίμηση του κόστους επιστροφής τους. Ωστόσο, τα ογκώδη προϊόντα που αγοράσατε και που σας παραδόθηκαν αμέσως πρέπει να παραλαμβάνονται πάντα από τον έμπορο με δικά του έξοδα.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 210 8141442 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας
Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 210 8141442 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email: sarkiris.info@gmail.com εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας

 

Όροι Επιστροφών

- Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία όπως ακριβώς τα παραλάβατε.

- Η εξωτερική και εσωτερική συσκευασία τους να είναι άψογη.

- Η ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων να μην έχει υπερβεί τις 14 ημερολογιακές ημέρες.

- Το προϊόν που θα επιστρέψετε να συνοδεύεται από το ανάλογο παραστατικό και το παραστατικό αγοράς.

- Σε όλες τις περιπτώσεις, που υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα και δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του κατασκευαστή.

- Για οποιαδήποτε επιστροφή θα πρέπει να έχει προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία μας και να έχει σταλεί σε εμάς το απαραίτητο έγγραφο (μπορεί να σας αποσταλεί έπειτα αίτημα σας ) εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

- Σε περιπτώσεις όπου αναλαμβάνει η εταιρεία μας την χρέωση μεταφορικών για την επιστροφή προϊόντων, θα γίνονται δεκτές κατόπιν προγενέστερης επικοινωνίας.